【su:m37°精華】奇蹟活酵肌密精華實測 來自韓國的神仙水?! | iTRIAL美評

29.01.2019

su:m37°由韓國遠道而來,由86種天然成分用365日有機發酵技術煉製而成,工廠特別選址江原道,遠離商業區,確保原材料零污染,純天然。由工廠的選址到成分的選材都精挑細選,但是,是否真有效,真心大測試,iTRIAL美評家師奶少女Tiff同你試試佢!

Text: Tiffany Choi (IG: Cytfany/c9girl_tiff) | Editor: Tiffany Ng| Video: Q| Photo: Sing Ho & TIffany Choi| Video Editor: BonG

su:m37° Secret Essence 奇蹟活酵肌密精華

價錢:$540/80ml

平均價錢:$6.71/ml


su:m37° Secret Essence 奇蹟活酵肌密精華實測

易推度:5分

平時見到高保濕效果的精華,都出黏性高的formula。

Tiff就崇尚清爽型又保濕。Su:m37精華一推開,唔黏手,唔厚重,好容易就推開被吸收。

補濕度:5分

片中實測都見到精華的厲害,由28%水份的沙漠肌,升到51%水份的水潤肌。油份亦顯著下降,即時感受到強效保濕帶嚟唬好處。再睇番使用咗精華的右邊手,比左邊較漲澎澎。望落更細緻更有彈性,即時效果超顯著。

清爽度:5分

倒出來已經見到精華油屬於透薄版,唔係稠密的質地,輕易推開,勁快吸收晒。吸收後的肌膚不黏膩,分子真係好細,用後唔會係表面水潤,真正傳入肌底。

性價比:4.5分

以一支HKD540的精華,屬中等價格,以其功效而言,HKD540絕對值得購入。但係,窮丁丁表示銀包追不上價格~ 所以減咗佢0.5分,嘻嘻。


總評語:

Tiff非常鍾意有香味的精華,覺得有香味呢件事係bonus。而su:m37°奇蹟活酵肌密精華有一浸天然草本味,簡直係Tiff’s favourite。

以上實測亦見到韓國神仙水的功效,的確唔嘢小。保濕效果即時見到,快吸收的質地亦令我非常欣賞,清爽更加係加晒分。

佢又列入Tiff’s 滿分產品的小櫃仔,期待空瓶再同大家分享喜悅。

總評分
5
美評
Share :