【Dior 唇膏】嘩!Addict Stellar Shine 鏡光誘惑亮彩唇膏 究竟買唔買好?| iTRIAL美評

04.04.2019

女人有好多個咀…次次出新唇膏都忍唔到好想買!!今個月Dior又推出全新新唇膏Dior Addict Stellar Shine鏡光誘惑亮彩唇膏,主打24小時水潤同埋8小時持久色彩!全系列細分三種效果包括盈亮、閃爍同鏡光!今次就等我哋iTRIAL美評試吓佢嘅鏡光唇膏好唔好用啦?

Text:吉吉gutgut (IG:katiekwongxx) | Photo:吉吉 & Cliff Tsui

Dior Addict Stellar Shine 鏡光誘惑亮彩唇膏

價錢:$300 (全24色)

Dior Addict Stellar Shine 鏡光誘惑亮彩唇膏 實測

塗上唇膏前(上)、塗上唇膏前(下)

顯色度:3.5分

顯色度不算太高,要上幾層顏色先會比較出!是一個粉嫩的橙色,色號屬於鏡面系列,所以可以見到帶光澤而且有閃粉。但個人認為閃粉比較容易塗得不均勻,容易會有一撻撻嘅情況發生?

滋潤度:4分

由於唇膏結合油份及蜂蠟配方並注入蘆薈,質地非常滋潤順滑,上咀後咀唇不乾變得水嫩,即使唔搽潤唇膏都唔怕會顯乾紋?


飲水測試後杯邊沾上了一點唇印。

持久度:3分

因為質地比較滋潤的關係,唇膏的持久度不算太高,飲水時也沾了一點唇膏在杯邊。

總評語:

整體來說,滋潤度不錯,持久度也可以接受?但對我來說,我不太喜歡他的閃粉,可能不太適合我而且很容易發生不均勻的情況?

總評分
3.5
美評
Share :

【Clarins氣墊粉底】用Clarins BB cushion 化完妝都好清純
long lasting