【Fresh 睡眠面膜】Rose Deep Hydration Sleeping Mask懶人必備!唔使過水的神級玫瑰法寶| iTRIAL美評

18.04.2019

面膜專家Fresh最近新推出左一個超正的面膜 – Rose Deep Hydration Sleeping Mask,我想講真是懶人必備! 平時Fresh的面膜要敷10-15鐘,之後仲要過水,想講懶啲嘅人真係唔會恆心每星期敷兩次! 但唔緊要,今次呢個Fresh Rose Deep Hydration Sleeping Mask 玫瑰深層保濕睡眠面膜係唔使過水嫁,係咪聽到都好想買番個用呢? 佢係咪真係咁正? 等我地iTRIAL美評測試一下佢係咪真係神級法寶啦!

Text & Photo : TiffanyC (IG: junhei_tiffany)| Editor: Tiffany Ng | Video & Photo: Q | Video Editor: BonG

Fresh Rose Deep Hydration Sleeping Mask 玫瑰深層保濕睡眠面膜

價錢: $450 / 70ml
平均價錢:$6.4/ml

實測Fresh Rose Deep Hydration Sleeping Mask 玫瑰深層保濕睡眠面膜

第一步:使用琥珀色調、觸感清涼的啫喱狀精華液,具鎮靜作用的玫瑰水灌注肌膚,蘊含豐富的大馬士革玫瑰精華,能夠滋潤、順滑和強化肌膚的屏障,透明質酸可增強柔韌度,令肌膚看來更飽滿。

第二步:以定時釋放科技帶來絲滑的水潤霜狀面膜形成一層保濕面紗,月見草萃取鎖住水分,並時刻保持肌膚水潤。

在護膚程序最後一步使用玫瑰深層保濕睡眠面膜,將晚間滋潤修護提升到新的層次,為翌日完美肌膚作好準備。無論翌日要面對什麼,你看起來都是睡了一個美容覺。


質地:

質地好清爽和薄身,好容易被肌膚吸收,就算嚟緊夏天用都唔會覺得好痴立立。


保濕度:5分

我未搽任何護膚品之前,肌膚水分只有38%,搽左sleeping mask之後水分即時升到85%,保濕效果真係超明顯! 搽左之後的確feel到肌膚即時飲左成杯水咁。Sleeping mask最緊要嘅係鎖水力,待肌膚吸收曬之後,都仲有52%,鎖水能力不錯!

它有一陣超級無敵香嘅玫瑰味,仲要係好天然果種,絕對唔係好假果種玫瑰味。訓覺果陣聞到會有一種好放鬆嘅感覺,絕對可以幫助睡眠。

貼服度:5分

我訓覺前敷完佢,第二朝起身肌膚依然係咁水潤,上妝真係會好貼服!

總評語:

身為Fresh忠粉的我,基本上大部份佢出品的面膜我都用過,但Fresh今次呢個sleeping mask真係令我好驚喜,它的保濕度好好,而且它的鎖水能力不錯,第二朝起身肌膚依然係咁水潤。Fresh的面膜向來價錢都唔算太平,但它的質素比得上它的價錢! 如果你真係想要一個堅work嘅保濕產品,我超推介大家真係要去試下!

總評分
4.5
美評
Share :