【Clarins氣墊粉底】用Clarins BB cushion 化完妝都好清純

07.01.2022

最近大家一定經常戴口罩,加上天氣開始潮濕,唔止護膚品要換清爽型,連化妝品其實都要換季架!我一直都好鍾意用BB cushion,因為方便快捷,而且一般質地都比較貼服、輕透。今次試呢個氣墊粉底,唔知又有咩特別之處呢?即刻同大家實測!

Text & Photo:肥桃(IG: suen_momo) | Editor:AnGel S.

實測 Clarins 透亮光感氣墊粉底 Bright Plus Brightening Cushion foundation SPF 50 / PA +++

性價比:4分

大品牌的氣墊粉底大致都$300-$500,再貴點去到$700亦有。Clarins這個氣墊$350算是新手入門佳品。

包裝:4分

同一般cushion一樣,有小鏡子。但呢個cushion仲有個心思位,就係有個扣,可以lock實cushion蓋。不得不說,好多clarins產品在包裝上都花唔少心思,例如:double serum泵咀及可控制泵量、唇油的大掃頭等。

遮瑕度:3分

遮瑕度不高,尤其用極少量,雀斑、墨、暗瘡及暗瘡印都遮唔曬。但遮黑眼圈及黑頭能力中上。

素顏

使用cushion後

使用cushion及碎粉後

 

持久度:4.5分

上cushion後輕掃一層碎粉定妝,7小時後妝容沒有溶到一舊舊,keep到好似剛剛上妝咁。雖然面油都會有,但唔洗補妝,都仲keep到。

使用7小時後

總評分:4分

一如cushion以往的方便易用,但記得要掃上碎粉先可以令cushion 更 long lasting。雖然coverage唔係好勁,但勝在透薄,適合現在天氣及生活習慣。


總評分
4
質地
效果
抵買
推薦
Share :